Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
25 curtmetratges per veure amb nens
Selecció de 25 curtmetratges educatius sobre valors i emocions per a nens i nenes, pensats per a veure'ls en família.
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.
Casals amb cavalls
En Equitació Emocional Mussara realitzem tots els anys els Campus Juvenils que coincideixen amb els períodes vacacionals escolars.
Explora la natura del teu parc
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Marionetarium
Espectacle de marionetes i Exposició
Catàleg online del Museu del Vaticà
Exploreu els diferents museus que conformen les col·leccions vaticanes de manera virtual
Recicl´art familiar
El taller es planteja d'una forma totalment lliure on els infants, joves, adults i avis disposen d'una quantitat molt important de materials recuperats per a fer les seves creacions reciclades.
Chrome Music Lab
Eines musicals creades per Google per a desenvolupar destreses musicals de manera lúdica i molt visual.
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
DESCOBREIX LA QUADRA
Cada primer diumenge de mes, descobrim La Quadra amb una visita i un taller familiar, per aprendre i conèixer de forma divertida i dinàmica la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos.
Mostrant 1-10 de 626 elements.