Resultats de la cerca
Educa Play - Crea activitats educatives
Web que permet crear activitats educatives de diferents tipus de forma ràpida i senzilla per gamificar continguts.
Beques de nou accés al Grau en Disseny 2026-2027
Cada any la Fundació Eina ofereix beques de nou accés al Grau en Disseny que cobreixen el 50% del cost, adreçades a estudiants de batxillerat o CFGS, amb convocatòria oberta del 2 al 18 de maig.NO EM RATLLIS!!! Prevenció dels riscos associats al consum de substàncies addictives
NO EM RATLLIS!!! és una activitat de teatre/fòrum molt dinàmica que complementa i estimula els programes de intervenció i les acciones existents que treballen la informació, la prevenció i la sen
Per què tot s'espatlla?
Aquest video parla de cotxes, telèfons i bombetes, i de les conspiracions per empitjorar-los.
Edufichas: quadernets i fitxes imprimibles
Descarregables gratuïts per a infantil i primària: matemàtiques, lectoescriptura, grafomotricitat, flashcards, lògica, lateralitat, dislèxia....
16 Apps de la NASA que val la pena explorar
Llistat d'aplicacions educatives creades per la NASA per a telèfons, tablets i reproductors digitals per a tots els nivells.
Matemàtiques de Batxillerat i ESO a YouTube
Presentem una sel·lecció de professors de matemàtiques al YouTube per a ESO i Batxillerat.
Nasa Higher Education
Recursos online de la NASA per a Batxillerat i Estudis Superiors. Inclou simuladors d'aurores boreals, de satèl·lits, opcions de beques, concursos de projectes STEM, etc.
Cursos online gratuits de la UAB per Batxillerat
La UAB ofereix els seus cursos MOOC als centres de Secundària, ja que alguns d’ells poden ser d’utilitat per a docents i alumnes.
Matemàtiques amb Bmath
Gratuïta durant el confinament! Bmath és una app educativa per a l'aprenentatge gamificat de les matemàtiques, una de les millors apps educatives del mercat.
Mostrant 1-10 de 343 elements.