Recursos online
Coneix les religions de Catalunya
Aquesta pàgina web pretén acostar a l’alumnat d’ESO a la realitat de la diversitat religiosa del seu entorn.
L'univers poètic de Miquel Martí i Pol
Aplicació per a tauletes mòbils i pissarres digitals que pretén apropar els infants a la poesia per mitjà de l’obra de Miquel Martí i Pol.
Didactalia. Mapes interactius
Recurs per aprendre de forma divertida la geografia mundial. HI trobarem mapes cartogràfics, geogràfics i polítics d'arreu del món.
Figures geomètriques
Fitxes de figures geomètriques retallables
Visita Virtual a la Galeria dels Uffizi
Exploreu la galeria dels Uffizi per descobrir les obres d’art més importants que guarda i les seves històries amb imatges en HD
The Dad Lab
Sergei, un pare londinenc a temps complet de dos nens Alex i Max comparteix tots els seus experiments, jocs creatius, joguines educatives,… que els hi prepara i en els quals ells són els protagonistes
Calculomates. Generador d'operacions matemàtiques
En aquesta pagina pots crear operacions matemàtiques com sumes, restes, multiplicacions, fraccions, derivades i logaritmes.
Museu Virtual del Poble Gitano a Catalunya
Pàgina web dedicada al Poble Gitano a Catalunya on podrem trobar informació sobre la història, cultura i art romaní
Manualitats pas a pas classificades per edats
Manualitats explicades pas a pas per a infants fins a 3 anys, de 3 a 6 i de 6 a 10 anys.
Recursos educatius del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
El CSIC ens proposa diferents webs amb recursos diferents per aprendre sobre ciència, astronomia, la llum, etc.
Mostrant 1-10 de 235 elements.