Recursos online
16 Apps de la NASA que val la pena explorar
Llistat d'aplicacions educatives creades per la NASA per a telèfons, tablets i reproductors digitals per a tots els nivells.
English for Little Children
Joc per aprendre anglès per nens d'infantil i del Cicle Inicial de Primària- Aprenen vocabulari i la pronunciació de forma gamificada.
Didactalia. Mapes interactius
Recurs per aprendre de forma divertida la geografia mundial. HI trobarem mapes cartogràfics, geogràfics i polítics d'arreu del món.
Crea ciutats de Paper!
Imprimibles per a pintar i jugar!
Guia "Bichos de tu entorno"
Guia d'insectes i artròpodes editada pel Real Jardín Botánico de Madrid
Chrome Music Lab
Eines musicals creades per Google per a desenvolupar destreses musicals de manera lúdica i molt visual.
Manualitats pas a pas classificades per edats
Manualitats explicades pas a pas per a infants fins a 3 anys, de 3 a 6 i de 6 a 10 anys.
Vestigis, el joc per descobrir les 5 rutes de l'Estanis!
Vine a Olèrdola, entra a vestigis.cat i ja podeu començar! RECORDA! Cal tenir els permisos de localització activats, ja que només podreu jugar in situ I si t'agrada l’experiència, comparteix-la!
Live worksheets. Fitxes interactives
Exercicis interactius de diferents continguts educatius i diferents nivells i idiomes per compartir amb els infants i alumnes
Contaminació i canvi climàtic.
Diferents recursos per treballar el tema de la contaminació, el canvi climàtic i el reciclatge
Mostrant 1-10 de 238 elements.