Recursos online
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.
Joc de l'Educació Física a casa
Joc molt entretingut per moure's en família a casa!
Presentació sobre Budisme
Coneix els budisme i les seves tradicions amb aquesta presentació
Didactalia. Mapes interactius
Recurs per aprendre de forma divertida la geografia mundial. HI trobarem mapes cartogràfics, geogràfics i polítics d'arreu del món.
El Pas Dels Llops
Són uns reportatges sobre boscos, de la gent, entitats que fan recerca, investigació, reintroducció d'espècies de fauna a Catalunya. Els trbareu a Spotify.
Aprèn sobre els animals amb els Germans Kratt
Vídeos de la sèrie de televisió dels germans Kratt, 2 zoòlegs que expliquen els animals d'una manera molt entretinguda
ThatQuiz - Activitats de matemàtiques, ciències, geografia i llengües
Genera activitats educatives interactives de forma ràpida. Activitats fetes de matemàtiques, ciències, geografia i llengua que són fàcilment adaptables al nivell desitjat.
Mundo Primaria
Recursos molt ben treballats per a educació primària a través de jocs i altres activitats didàctiques i descarregables gratuïts.
Descobrim Barcelona
Descobreix la ciutat de Barcelona mitjançant una gymkana online de manera gratuïta.
Bioexplora - Recursos online del NAT
Explora el Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Mostrant 1-10 de 240 elements.