Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Las Golondrinas navegació 40min port
La història del Port de Barcelona està estretament relacionada amb la història de la ciutat i la seva economia ; descobrireu tots els recursos d’un gran port.
Depuradora de Montcada + Casa de les Aigues de Montcada i Reixac
La vista s'inicia a la depuradora, on es realitzarà l'itinerari per la instal·lació i després els participants es dirigiran cap a la Casa de les Aigües
Grup de lectura Pilar Basté
Espai per compartir la lectura del llibre "La mort: una aurora" d'Elisabeth Kübler-Ross
Grup de Muntanya 4 Columnes Jovent
Una porta d’entrada al món de la muntanya per a jovent amb el Centre Excursionista de Catalunya als caps de setmana: vies ferrades, escalada i barrancs. No t’ho perdis!.
Caixa Forum Girona
Microexposicions, cicles de conferències i activitats educatives, a l'abast de tothom.
Carnívors: pandes i falsos dents de sabre
En aquest taller paleontològic identificarem els carnívors més representatius del Miocè, i com es relacionaven amb el seu entorn.
Veniu a Molló Parc i passeu un dia inoblidable!
Us proposem passar un dia amb la família i/o amics envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent que segur que agradarà a petits i a grans.
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Mètode Kumon - Kumon Sant Boi de Llobregat - Marianao
El mètode Kumon està pensat per ajudar infants de qualsevol capacitat a progressar fins a desenvolupar al màxim el seu potencial i el seu entusiasme per aprendre.
Mostrant 1-10 de 363 elements.