Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Activitats de Necessitats Especials Educatives
Espai d’activitats de suport educacional
Divulcat, divulgació científica en català
Projecte de divulgació científica en el qual alguns dels millors investigadors/ores i grups d'investigació dels territoris de llengua catalana tenen l'oportunitat d'anar difonent les seves recerques.
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Campus Rock Summercamp Joves 1a setmana
Els Joves gaudiran d’un programa intensiu amb combos de matí i tarda, tallers i concerts, combinats amb activitats de lleure i diversió.
Endrets – Geografia literària dels Països Catalans
Plataforma que relaciona literatura, art, història i geografia dels Països Catalans mitjançant textos, rutes, indrets i autors; ideal per a famílies i escoles.
Viatge a les profunditats
Una nova experiència immersiva que et transportarà a les zones més inexplorades de l'oceà oferint una visió única de la biodiversitat marina i els reptes de la sostenibilitat.
Recursos educatius del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
El CSIC ens proposa diferents webs amb recursos diferents per aprendre sobre ciència, astronomia, la llum, etc.
La construcció d’una torre carolíngia de fusta
Proposta didàctica interdisciplinària, on es reproduiran els passos que els antics constructors havien de fer per aixecar una torre de guaita.
Mostrant 1-10 de 583 elements.