Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Edu365 web de recursos online del Dept. Educació
Web de la Generalitat amb recursos molt variats per seguir aprenent!
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
Planta de Triatge de residus inorgànics municipals de Molins de Rei
La visita guiada a la Planta de Triatge de Molins de Rei pretén donar a conèixer el funcionament d' aquesta instal·lació per sensibilitzar als visitants.
Escolta emisores de tot el món
En aquest web hi trobareu un globus terraqui amb milers de punts verds: són emissores amb les que podreu escoltar música i programes de ràdio de tot el món!
Passeja per l'interior de museus i monuments
Google ha creat un projecte dins d'Arts&Culture fusionant la tecnologia Street View. Així ens permet visitar internament museus i monuments com el Museu d'Orsay o el Taj Mahal.
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
EL LLADRE DELS MUSEUS D'OSONA
Descobreix el Misteri del Lladre dels Museus a Osona. Recull el quadern a qualsevol museu i resol els enigmes per atrapar El Fantasma.
FabLab Space. Servei d'impressió 3D i tall làser
Servei gratuït d’impressió 3D i tall làser amb reserva prèvia.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Mostrant 1-10 de 578 elements.