Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Fes-te de la colla
La colla del Patapum necessita nous membres per fer front a les seves missions.
Audiocontes i descarregables Editorial Nanit
Activitats i idees per gaudir dels contes de l'editorial Nanit basats en cançons de grups catalans: il·lustracions per pintar, jocs, propostes d'educació emocional, guies per encetar converses, etc.
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.Extraescolars de Programació i Robòtica a Codelearn Sant Gervasi online i/o presencial
L'experiència demostra que els nens aprenen millor quan es diverteixen, per això la nostra plataforma situa el dins d’un món d’històries i personatges als quals ha d’anar ajudant superant reptes.
Chrome Music Lab
Eines musicals creades per Google per a desenvolupar destreses musicals de manera lúdica i molt visual.
Deixalleries municipals
Els visitants descobriran durant l'activitat la gran varietat de residus que s'hi poden dur i el tractament que reben per tal de reduir el seu impacte ambiental i aprofitar-ne els materials
Les taules de multiplicar
Pàgina web amb recursos per a treballar lúdicament les taules de multiplicar. Activitats virtuals de cada taula autocorregibles i fitxes imprimibles. Molt didàctic i original!
Aigua va!
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El taller vol fer reflexionar sobre la importància de l'aigua en la vida quotidiana i prendre consciència per fer-ne un bon ús.
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Visita teatralitzada a la Muntanya de Sal
“GEOTOK, LA VUITENA MERAVELLA” Un grup de geòlegs Tiktokers s’han proposat participar al repte mundial #EightWonder, per buscar la vuitena meravella del món, i la seva aposta és la Muntanya de Sal.
Mostrant 31-40 de 565 elements.