Resultats de la cerca
L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
Patufet de Cia. La Puntual amb Eugenio i Néstor Navarro
Patufet de Cia. La Puntual amb Eugenio i Néstor Navarro
Taller creatiu: Fem roses i dracs amb origami
Bon Sant Jordi! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
El twister de l'aigua
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
English for Little Children
Joc per aprendre anglès per nens d'infantil i del Cicle Inicial de Primària- Aprenen vocabulari i la pronunciació de forma gamificada.
Club Bits i Bots - First Lego League
Taller de Robòtica pensat per nois i noies de 10 a 16 anys. Participació a la First Lego League.El cos humà i els sentits
Jocs i activitats educatives sobre el cos humà. Inclou tests i sopes de lletres, fitxes educatives i jocs sobre els sentits, els sistemes, els ossos o els músculs!
Mètode Kumon - Kumon Sant Boi de Llobregat - Marianao
El mètode Kumon està pensat per ajudar infants de qualsevol capacitat a progressar fins a desenvolupar al màxim el seu potencial i el seu entusiasme per aprendre.
Camins de sal
Ideat per a representar el conflicte de les relacions colonials en les societats del Mediterrani occidental de fa 2500 anys.
Aprèn mitologia grega
El museu Arqueologic d'Empúries ens proposa algunes manualitats per aprendre sobre la mitología grega i fer volar la nostra imaginació.
Mostrant 1-10 de 626 elements.