Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Recursos educatius del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
El CSIC ens proposa diferents webs amb recursos diferents per aprendre sobre ciència, astronomia, la llum, etc.
Matepractic. Matemàtiques a la vida quotidiana
Exercicis de matemàtiques contextualitzades per millorar la competència matemàtica
Campus Ítaca UAB
Amb el Campus Ítaca pots fer una estada a la UAB com a estudiant de secundària. Consulta el campus d'aquest estiu i les beques!
Divulcat, divulgació científica en català
Projecte de divulgació científica en el qual alguns dels millors investigadors/ores i grups d'investigació dels territoris de llengua catalana tenen l'oportunitat d'anar difonent les seves recerques.
Salvem les platges metropolitanes
L'activitat s'inicia amb una presentació de la platja i de l'entorn metropolità on es troben. Es visiten espais naturals amb uns ecosistemes molt especials
Quadernets RUBIO
Quaderns per aprendre matemàtiques, lletres, operacions, números. Adequats des de infantil fins a primària.
Ioga per infants i ioga en família
El ioga acompanya als nens i nenes en el seu creixement físic, emocional, intel·lectual i ètic (valors) d’una manera integra, per millorar la consciència corporal, la concentració, respiració
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Paper i medi ambient: quin paper hi fem?
A partir de rebutjos de paper i de cotó farem un nou paper molt especial que us emportareu. També us explicarem secrets de l'ofici per a fer un bon paper reciclat a casa.
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2025 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 17 de maig per a les famílies i públic en general.
Mostrant 1-10 de 627 elements.