Resultats de la cerca
En què consisteix l'alimentació sostenible?
L'alumnat descobrirà l'alimentació sostenible, els seus principis i com adoptar-la, per elaborar després un menú que reflecteixi aquests valors.
Disseccionem l’òptica de la visió
Quina anatomia té un ull perquè puguem veure? Quin camí segueix la llum dins el nostre ull? Com aconseguim enfocar la vista a diferents distàncies? Descobrirem tota la física que amaga aquest òrgan.
L'equilibri químic als oceans
Taller a la UAB que pretén que l'alumnat entengui què és l'equilibri químic com podem modificar-lo en el context de l'acidificació dels oceans.El cicle de l'aigua: cada gota val mil!
L’ activitat, a través de dinàmiques interactives, fa reflexionar sobre la disponibilitat d'aigua en el medi i l’ accés a l’ aigua que usem, així com el funcionament del cicle urbà de l’ aigua.
Barranquisme iniciació a la Vall d'en Bas
Situat a la Vall d'en Bas (La Garrotxa) i sota el Salt de Sallent (un salt d’aigua de 140m), trobem el barranc del Gurn, un bonic barranc ideal per a iniciació/primer contacte i grups escolars.
Itinerari pel Patrimoni Industrial de Terrassa
Itinerari guiat pel patrimoni industrial de la ciutat que comença amb una visita guiada a l'exposició permanent "La Fàbrica Tèxtil"
Crea i recicla
Taller teòric i pràctic sobre el reciclatge, treballarem les 3R i altres R no tan conegudes,
Anem a buscar el tresor d'en Serrallonga
Els boscos de les Guilleries alberguen un gran tresor
Esquiades escolars a La Cerdanya
Esquiades escolars amb tècnics esportius qualificats i experimentats en totes les activitats, lloguer de material inclòs, servei de monitoratge les 24 hores i allotjament amb tots els equipaments.
I. Visitem un castell medieval
Coneixerem com era un castell amb els seus elements defensius, aspectes històrics, socials i culturals propis de l’Edat Mitjana.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.