Resultats de la cerca
Sortides d'aventura i aquàtiques
Sortides d'un dia d'aventura i aquàtiques per a alumnes d'infantil, primària, secundària i batxillerat
Foley: sons i cinema (Girona)
Descobrint sons invisibles
En què consisteix l'alimentació sostenible?
L'alumnat descobrirà l'alimentació sostenible, els seus principis i com adoptar-la, per elaborar després un menú que reflecteixi aquests valors.
Construcció de cotxes propulsats per globus
Un taller on es combinen la fabricació amb materials reciclats i les lleis de la física.
Premis d'àmbit audiovisual i artístic
Premis als treballs de Recerca de caràcter artístic
Taller de percussió La Cuina dels Ritmes
Taller de Percussió en el que jugarem amb un munt d'"estriments" de cuina. Sí. ho heu llegit bé, estriments, que no és cap altra cosa que estris de cuina utilitzats com a instruments per a fer ritmes!
Desafiaments matemàtics
L'emoció dels desafiaments matemàtics
UNA IMMERSIÓ AL MÓN MEDIEVAL
La nova sala immersiva del MEV ens permetrà viatjar a l’interior d’una catedral romànica de fa mil anys.
CIÈNCIA I ART: ELS COLORS DEL ROMÀNIC
Utilitzant tècniques científiques actuals desvelarem quins eren els secrets del pintor de fa mil anys per fabricar els pigments. Inclou proposta plàstica de la tècnica del tremp.
NA LLUM I ELS RESIDUS (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
Aquesta activitat permet reflexionar sobre el concepte residu-recurs, tot experimentant amb els materials, per treballar hàbits sostenibles en relació a la gestió dels residus.Mostrant 1-10 de 2.099 elements.