Resultats de la cerca
Visita guiada: De l’edat mitjana a la revolució industrial
*Conèixer l’Ecomuseu-Farinera, la Basílica de Castelló d’Empúries i el museu de la Cúria-Presó medieval. *Descobrir la història medieval de l'antiga capital del comtat d'Empúries.
Els mosaics romans
Descobrirem l'ús que en feien els romans d'aquests paviments i com els elaboraven amb les tècniques pròpies de l'època realitzant l'alumnat el seu propi mosaic.Sessions d'Orientació Universitària
La UVic organitza sessions d'orientació per als centres de secundària amb la finalitat d'informar i orientar als seus alumnes davant la decisió d'iniciar estudis universitaris.
Molècules: viatge en les combinacions d'àtoms
Com s'organitza la matèria? Quins components bàsics tenen en comú totes les formes de vida? Àtoms, elements químics, molècules...
Premis ADR a les millors propostes de mediació i resolució de conflictes
El Departament de Justícia ha obert la convocatòria dels Premis ADR Justícia 2021 a les millors iniciatives en mediació i resolució extrajudicial de conflictes.
Lego WeDo: Innovem
Aquest nou set de Lego permet experimentar mitjançant activitats d’aprenentatge lúdic per tenir pensament crític i resoldre problemes complexos, independentment del nivell de coneixement dels alumnes.La Sureda , un bosc màgic!
Els més menuts descobriran els secrets del bosc de la mà del conte de L’Alzina surera i la Gina. La sortida a l’aire lliure els permetrà experimentar i comprovar per ells mateixos diferents enigmes.
Mira, un peix!
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
LA TAULA CUBISTA
Taller d'art sobre el moviment cubista de Picasso
Romans a Tàrraco Romana
És un dels 4 eixos temàtics que té la finca de Tamarit. On coneixerem al romà Pietro i viurem milers d'aventures!
Mostrant 1-10 de 2.271 elements.