Recursos online
Classes de Física, Química i Tecnologia en video
Canal de youtube especialista en aprenentatge virtual on han incorporat classes de física, química i tecnologia a més de les desenes de videos que ja tenien sobre matemàtiques.
Manualitats pas a pas classificades per edats
Manualitats explicades pas a pas per a infants fins a 3 anys, de 3 a 6 i de 6 a 10 anys.
Eines digitals per crear recursos per aprendre (docents)
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material educatiu, gamificat.
Descobrim Albesa
Descobreix Albesa mitjançant una gymkana turística virtual per a tota la família!
50 experiments i activitats sensorials
En aquest recull trobareu els materials i procediments necessaris per a fer pasta de sal, neu artificial o plastilina casolana a més de moltes activitats de motricitat fina per infantil i primària
Aprèn llengua de signes (catalana)
Aprèn els colors, els nombres, les salutacions, els dies de la setmana o els animals en LSC llengua de signes catalana!
Tibidabo des de casa
Des del Parc d'atraccions Tibidabo proposen una sèrie d'activitats lúdiques i educatives per a tota la família per seguir gaudint del parc des de casa.
Descobrir Catalunya des de casa
Galeria virtual amb els paisatges més bonics de Catalunya, les illes Balears i el País Valencià
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
Generador d'activitats per anglès
Pàgina per generar exercicis per imprimir, de forma ràpida, per aprendre anglès.
Mostrant 1-10 de 235 elements.