Recursos online
Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge.
Imhotep i el faraó
Una narració que ens endinsa en el món egipci de fa cinc mil anys, els temps de la primera de les piràmides. Un itinerari de recerca sobre l’aventura del coneixement i de la vida.
Figures geomètriques
Fitxes de figures geomètriques retallables
National Museum of Natural History
Visita virtual per totes les sales del Museu d'Història Natural de l’Smithsonian
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
La NASA - Solar System exploration
La NASA ens ofereix un munt d'informació i recursos per aprendre de forma molt visual i sobre el sistema solar, els planetes, les llunes, meteorits, cometes i més.
Recursos educatius en anglès del Museu de Ciències de Londres
Recull de recursos educatius en anglès sobre temes de ciències. Experiments, manualitats, videos, aplicacions, jocs....
Maquillatge pels festivals, Què necessito?
Sovint els nostres fills, filles o alumnes fan presentacions on han d'anar disfressats i caracteritzats, aquí et donem algunes idees.
Sistema solar interactiu
Simulador que permet realitzar un recorregut per el sistema solar increïblement precís que us permetrà explorar els planetes, el cel nocturn i l’espai exterior en temps real.
Aula 2005 - Biologia i Geologia
Web de recursos educatius sobre Biologia i Geologia per a joves estudiants de ESO
Mostrant 1-10 de 240 elements.