Recursos online
Crea ciutats de Paper!
Imprimibles per a pintar i jugar!
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.
Joc de l'Educació Física a casa
Joc molt entretingut per moure's en família a casa!
Recursos per l'escola- Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Miró a casa i Miró en joc
Recursos educatius per conèixer diferents aspectes sobre Joan Miró: la seva vida, la seva obra, o els seus processos de treball. Jocs per nens i nenes de totes les edats
Movem-nos a casa!
Joc de tauler virtual per a fer exercici tota la família!
Divulcat, divulgació científica en català
Projecte de divulgació científica en el qual alguns dels millors investigadors/ores i grups d'investigació dels territoris de llengua catalana tenen l'oportunitat d'anar difonent les seves recerques.
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Matemàtiques per a primària amb Matecitos
Pàgina web i canal de YouTube per aprendre matemàtiques de primària amb els Matecitos: uns dibuixos animats educatius!
Generador d'exercicis d'escriptura, matemàtiques i anglès
Web per crear exercicis d'escriptura, matemàtiques (sumes, restes, i multiplicacions) i anglès de forma molt senzilla i ràpida
Mostrant 1-10 de 240 elements.