Recursos online
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
Classes de Física, Química i Tecnologia en video
Canal de youtube especialista en aprenentatge virtual on han incorporat classes de física, química i tecnologia a més de les desenes de videos que ja tenien sobre matemàtiques.
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
“Ruta Modernista – Un paseo inmersivo por la magia de Jujol”
Video 360º muestra la ruta modernista de Sant Joan Despí , en conmemoración del 140 aniversario de Josep Maria Jujol
25 curtmetratges per veure amb nens
Selecció de 25 curtmetratges educatius sobre valors i emocions per a nens i nenes, pensats per a veure'ls en família.
Cursos online gratuits de la UAB per Batxillerat
La UAB ofereix els seus cursos MOOC als centres de Secundària, ja que alguns d’ells poden ser d’utilitat per a docents i alumnes.
Scratch Jr.
App per iniciar-se en la programació basada en blocs "Scratch". Indicada per infants de 5 a 7 anys ja que no requereix llegir ni escriure.
Aprende matemáticas con E-learning for kids
Math World (El Mundo de las matemáticas): un viaje de aprendizaje en el que los niños adquieren nuevas habilidades matemáticas mientras aprenden más sobre los contenidos, los países y las culturas de
Continguts educatius de Clan RTVE
Continguts educatius audiovisuals gratuïts per a nens de 4 a 10 anys, Trobareu videos de totes les àrees curriculars.
Mostrant 1-10 de 239 elements.