Recursos online
DONA'm Ciència
Programa de TV que té per objectiu donar visibilitat a la Ciència i a les seves aplicacions en el món real a través de les STEAM amb el testimoni de dones amb professions relacionades
Recursos educatius en anglès del Museu de Ciències de Londres
Recull de recursos educatius en anglès sobre temes de ciències. Experiments, manualitats, videos, aplicacions, jocs....
Diccionari de les religions per a noies i nois de 10 a 14 anys
L’obra disponible en paper i en línia recull una descripció en llenguatge entenedor dels principals conceptes relacionats amb les religions que tenen més presència a Catalunya.
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.
Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge.
LES MALETES PEDAGÒGIQUES DE LA LLUM I EL BUIT
Maletes per aprendre sobre la llum i el buit a través de materials didàctics i plàstics
Visita online del Metropolitan Museum - New York
Visites Online a les exposicions del Metropolitan Museum - New York
Diccionari escolar DIDAC en línia, el diccionari de català
El diccionari DIDAC de sempre, ara en línia actualitzat i enriquit amb més continguts. El diccionari de català ideal per als alumnes de Primària i primers cursos de Secundària.
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
LLibres escolars Vicens Vives (Catalunya)
Accés lliure als recursos digitals de l'editorial Vicens Vives
Mostrant 1-10 de 243 elements.