Resultats de la cerca
Excursions en familia Emofamily
Cada mes i durant tot l’any, “La Granja, Ability Training Center” organitza les excursions EMOFAMILY, on l’aprenentatge estarà assegurat per a grans i petits.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Visita guiada al parc Neolític de la Draga
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.
Extraescolar programació
Extraescolar de programació per a nens i nenes de 10 a 16 anys.
VISTA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites per famílies i per grups. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.
Museu del Ciment
Visites i activitats al Museu
Videogames (Lleida)
El alumnes aprendran a divertir-se programant, mitjançant coneixements de programació i desenvolupament web, ja que podran gaudir de jocs dissenyats per ells mateixos.
Aqua protectors
Un espai interactiu que permet a grans i petits retirar residus del mar i enviar-hi peixos amb el seu nom, contribuint activament a protegir l'oceà de forma lúdica.
Visita al Parc Astronòmic de Pujalt
Fes una visita astronòmica al Parc Astronòmic de Pujalt. Descobriràs els secrets de l'univers i observaràs a través d'uns dels telescopis més grans de Catalunya.
Cebes o tomàquets? Aliments que van venir d'Amèrica
Taller per conèixer els aliments de tota la vida i la seva procedència
Mostrant 1-10 de 349 elements.