Resultats de la cerca
Grafiters del pleistocè! (Disponible a partir del 2 de maig)
En aquest taller, extraureu els pigments dels minerals i les pedres i acabareu fabricant un esprai prehistòric!
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
Laberint de pedres
Recorregut laberíntic en un paisatge rural peculiar, modelat sobre la lava a costa d’esforç i perseverança.
Colònies d'estiu d'aventura i natura, a La Molina!
Combinem esport i natura, tot a La Molina! Ens omplim d'adrenalina amb un ràfting per aigües braves o amb el Tyrovol, el circuit de tirolines més llarg dels Pirineus!
Caixa Forum Girona
Microexposicions, cicles de conferències i activitats educatives, a l'abast de tothom.
Depuradora de Montcada + Casa de les Aigues de Montcada i Reixac
La vista s'inicia a la depuradora, on es realitzarà l'itinerari per la instal·lació i després els participants es dirigiran cap a la Casa de les Aigües
Jardí Botànic de plantes aromàtiques i medicinals Ecoherbes, visita guiada
Descobrirem de forma interactiva, un món d’experiències sensorials pel que fa a aromes, sabors, textures, colors i propietats de las plantes, els usos actuals i històrics, en diverses civilitzacions.
Juga la Peripècia del Retorn a La Capona: una ruta única per entendre la pedra seca
Jugant a aquesta Peripècia ajudaràs a que les construccions de pedra seca no caiguin en l’oblit…i que l’etèria Acor torni a casa seva. T’hi apuntes? És totalment gratuït!
Escola Infantil de Circ
Vine a aprendre acrobàcies, malabars, trapezi i a passar-t'ho d'allò més bé.
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Mostrant 1-10 de 350 elements.