Resultats de la cerca
Bestioles de nit
Visita guiada per descobrir la fauna nocturna que habita als ambients humits dels Paratges de la Moixina.
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
EL LLADRE DELS MUSEUS D'OSONA
Descobreix el Misteri del Lladre dels Museus a Osona. Recull el quadern a qualsevol museu i resol els enigmes per atrapar El Fantasma.
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
Grafiters del pleistocè! (Disponible a partir del 2 de maig)
En aquest taller, extraureu els pigments dels minerals i les pedres i acabareu fabricant un esprai prehistòric!Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
DESCOBRIU LES ABELLES I LA MEL!
Una experiència única que us permetrà descobrir l'apassionant món de les abelles i la mel, a través d'un recorregut per diferents espais on podreu interactuar de manera didàctica.
Visita guiada al Museu de l'exili i als búnquers de la Jonquera
El Museu Memorial de l'Exili de La Jonquera us ofereix gratuïtament per a famílies una visita guiada al museu i una visita a l'interior dels búnquers de La Jonquera. el darrer diumenge de cada mes.
Mètode Kumon - Kumon Sant Boi de Llobregat - Marianao
El mètode Kumon està pensat per ajudar infants de qualsevol capacitat a progressar fins a desenvolupar al màxim el seu potencial i el seu entusiasme per aprendre.
Visitem la Jugatecambiental
És una activitat d’ educació ambiental que té com a finalitat conèixer la platja o el parc metropolità i la Jugatecambiental més propera al centre educatiu.
Mostrant 1-10 de 347 elements.