Resultats de la cerca
Escape Tour del Serpent de Manlleu
Mysterium Serpentis
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Visita teatralitzada a la Muntanya de Sal
“GEOTOK, LA VUITENA MERAVELLA” Un grup de geòlegs Tiktokers s’han proposat participar al repte mundial #EightWonder, per buscar la vuitena meravella del món, i la seva aposta és la Muntanya de Sal.
Aqua protectors
Un espai interactiu que permet a grans i petits retirar residus del mar i enviar-hi peixos amb el seu nom, contribuint activament a protegir l'oceà de forma lúdica.
Un dia a l'època medieval
L'època medieval tan antiga i fascinant
ECO-CAIAC GUIAT A LES ILLES MEDES
Aquesta sortida en caiac, combina esport i aventura. Vine a descobrir l'Estartit i les Illes Medes i el seu fons marí!
Recicl´art familiar
El taller es planteja d'una forma totalment lliure on els infants, joves, adults i avis disposen d'una quantitat molt important de materials recuperats per a fer les seves creacions reciclades.
Jornada de portes obertes Graus IQS
A IQS realitzem Jornades de Portes Obertes tant en format online com presencial perquè puguis informar-te sobre els nostres Graus i Dobles Graus.
Extraescolar Kids: Cinema i Fotografia
Una activitat setmanal plena de creativitat, càmeres i diversió, pensada per a nens i nenes de 8 a 14 anys.
Evolució humana: d’on venim?
Analitzarem, identificarem i relacionarem diferents cranis de primats fòssils amb la forma de vida i el medi ambient, elements que condicionen els mecanismes evolutius.
Mostrant 31-40 de 347 elements.