Resultats de la cerca
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
STOP COVID!!! prevenció del Coronavirus
STOP COVID!!! és una activitat de teatre/fòrum que té la finalitat de sensibilitzar i conscienciar al públic jove del coronavirus i la covid-19,
Viatge al fons del mar en batiscaf
Us convidem a pujar a bord d'un batiscaf virtual que ens portarà a les profunditats de l'oceà!
Recusos del Natural History Museum de Londres
Fantàstica web del Museu d'Historia Natural de Londres. Hi trobareu articles divulgatius en anglès, galeria de les seves col·leccions i recursos educatius especifics per a infants.
Granja Aventura Park
Vine a descobrir el món dels animals i de la natura a través de la diversió a Granja d’Aventura Park!
Un viatge al Miocè
Des de ja fa temps que al CRIP comptem amb diferents activitats online gratuïtes d’allò més variades. Aquestes activitats ens permeten acostar-nos a un públic més divers.
Extraescolar online de programació
Codelearn permet que cada alumne aprengui diferents llenguatges de programació al seu ritme, en funció del seu temps de dedicació i la seva facilitat per aprendre.
Introducció digital saludable: Eines i recursos
Xerrada participativa per a famílies amb infants d'educació primària
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
Festa d'aniversari amb taller tecnològic
Festa d'aniversari més taller tecnològic a escollir per a infants a partir de 6 anys!
Mostrant 1-10 de 583 elements.