Resultats de la cerca
Línia del temps geològic
T’atreveixes a seguir el fil del temps?
Caixa Forum Girona
Microexposicions, cicles de conferències i activitats educatives, a l'abast de tothom.
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.Taller "El curiós pastisseria educativa
De l’origen al plat. Explorarem d'on provenen la xocolata, la farina, el sucre i més, introduint conceptes de comerç just i sostenibilitat.
El tresor de la Quimeta
Recorreu el museu seguint les pistes i descobrint a on s’amaga el tresor
NGA Kids Art Zone
El Museu Nacional d'Art dels Estats Units ofereix aplicacions per a totes les edats sobre art: eines per a crear, comprendre i aprendre història de l'art.
wooclap - interactua en temps real
Plataforma que ens permet interactuar amb els alumnes de forma anònima i en temps real per tenir un feedback en directe mentre fem una presentació
Un dia a l'època medieval
L'època medieval tan antiga i fascinant
Design APP's (Lleida)
En aquesta activitat pretenem que l’alumne pugui aprendre a dissenyar App's a través d'una eina de programari lliure per a què els alumnes puguin crear aplicacions per a mòbils.
Smithsonian Learning Lab
Smithsonian Learning lab és un projecte que dona suport a un aprenentatge profund i significatiu amb un conjunt de recursos en línia realment interessants.
Mostrant 1-10 de 583 elements.