Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Trail running - Escola de trail running
Vine a conèixer i estimar la natura descobrint o perfeccionant el trail running amb els entrenaments setmanals del Centre Excursionista de Catalunya.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
JOCS TRADICIONALS: a què jugaven les nostres àvies i avis?
Jocs cooperatius, de taula, gegants, de valors, d'emocions, d'estratègia, de cucanya... Taller recomanat per a totes les edats: des de P3 fins a ESO i Batxillerat, També formacions per a mestres.
Fauna Marina
Diferents recursos per aprendre sobre la fauna i flora dels mars i oceans de la Terra
Excursions per escoles i casals al Juliol d'educació emocional
Excursions al juliol dissenyades per millorar l’oferta educativa dels casals d’estiu que organitzen les escoles o els centres d’esplai. Un matí per RESPIRAR NATURA i aprofitar-ho al màxim.
Quins requisits cal complir per convertir-se en un expert?
Per ser un expert calen 4 coses. Quines?
Art per acolorir
Plantilles per acolorir inspirades en obes que han format part del Centre d'Art Contamporani de Màlaga com Peter Halley, Sylvie Fleury o Graciela Hasper, entre altres.
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Exercicis de matemàtiques online
Pàgina web molt clara amb activitats de matemàtiques per educació infantil i primàtia. Completament online i autocorregible, amb funció auditiva, no imprimible.
Qui viu a l'estany?
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat que dona a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
Mostrant 1-10 de 581 elements.