Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
DONA'm Ciència
Programa de TV que té per objectiu donar visibilitat a la Ciència i a les seves aplicacions en el món real a través de les STEAM amb el testimoni de dones amb professions relacionades
Centre de tractament de residus municipals de Gavà-Viladecans (CTRM)
La visita guiada al CTRM de Gavà-Viladecans es veu la planta de triatge d'envasos lleugers, la planta de tractament de fusta i residus voluminosos i la deixalleria de Gavà.
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Casal d'estiu creatiu a TBKids Sant Cugat
Descobreix els nostres campus d'estiu a TBKids Sant Cugat. Activitats per dies i per setmanes de tecnologia, robòtica, programació, disseny 3D i molt més per gaudir d'un estiu original i creatiu 🤖
La mosqueta, recursos per infants amb necessitats especials
Conjunt d'activitats destinades a nens i nenes amb discapacitats motrius, sensorial, cognitives i emocionals, i en general a tota la població infantil fins a 4 anys.
Antarctica Experience. Una expedició immersiva a l'Antàrtida.
Exposició immersiva dirigida pel guanyador de l'Oscar Luc Jacquet Viatja. Explora. Sent. Aprèn
Nasa Ciència - Space Place
Activitats educatives online de la NASA. Recursos en castellà i anglès: manualitats, videos, jocs educatius, robòtica i programació i molt més!
Guía d'Ocells
Catàleg d'aus elaborat per la Sociedad Española de Ornitología on trobareu molta informació, imatges i els cants de centenars d'aus que passen o viuen a la península
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Illes Medes amb catamarà de visió submarina
Navega pel parc natural de la costa del Montgri i Illes Medes i observa la flora i fauna a través de les finestres submergides del nostre catamarà.
Mostrant 1-10 de 580 elements.