Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Chef camp - Colònies d'anglès i cuina a Tamarit
Treu el gran chef que portes dins!
Bany de Bosc
Una passejada tranquil·la i conscient pel bosc, en el que durem a terme diferents tècniques per tal d'aprofitar els beneficis que el bosc ens aporta, fugint de misticismes.
Quizziz. Jocs per aprendre
Crea qüestionaris o utilitza els ja creats amb aquesta web per posar a prova els coneixements o seguir aprenent de forma divertida
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Extraescolar programació
Extraescolar de programació per a nens i nenes de 10 a 16 anys.
Taller "El curiós pastisseria educativa
De l’origen al plat. Explorarem d'on provenen la xocolata, la farina, el sucre i més, introduint conceptes de comerç just i sostenibilitat.
Vídeo per a Joves
Un curs per aprendre a través de la pràctica a gravar vídeo, editar-lo i publicar-lo a plataformes com YouTube, Vimeo i Instagram.
EL LLADRE DELS MUSEUS D'OSONA
Descobreix el Misteri del Lladre dels Museus a Osona. Recull el quadern a qualsevol museu i resol els enigmes per atrapar El Fantasma.
GIMCANA FAMILIAR PEL BARRI GÒTIC
Si vols conèixer Barcelona de forma diferent i aprendre coses sobre la seva història de forma divertida, apunta’t a aquesta gimcana cultural!
Visita guiada al parc Neolític de la Draga
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.
Mostrant 1-10 de 571 elements.