Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Jocs interactius
T'agrada el memory, el penjat o trobar l'intrús? Posa't a prova amb tots els nostres nous jocs interactius per totes les edats i de temàtiques diverses.
Actua: Acció urbana de creació col·lectiva per a la transformació
Programa de cinc tallers de creació col·lectiva per repensar i transformar l’espai entre ciutat i natura a Collserola, fomentant la sostenibilitat, la cohesió social i l’acció ecosocial.Les taules de multiplicar
Pàgina web amb recursos per a treballar lúdicament les taules de multiplicar. Activitats virtuals de cada taula autocorregibles i fitxes imprimibles. Molt didàctic i original!
Taller "El curiós pastisseria educativa
De l’origen al plat. Explorarem d'on provenen la xocolata, la farina, el sucre i més, introduint conceptes de comerç just i sostenibilitat.
El meu primer diccionari d'anglès
El meu primer diccionari d’anglès està pensat com el primer diccionari d’aquesta llengua per als alumnes que la comencen a aprendre.
Visites i observacions astronòmiques
Sessions familiars d'astronomia, on us farem una explicació, visitareu un observatori astronòmic i acabareu observant algun astre amb els nostres grans telescopis
Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge.
Un món (i un munt!) de dracs
Un espectacle de teatre, titelles, màgia, contes, humor, animació i interacció amb el públic per fomentar l’hàbit de la lectura d’una manera divertida. Ideal pels dies propers a la Diada de Sant Jordi
Activitats de Necessitats Especials Educatives
Espai d’activitats de suport educacional
Mostrant 1-10 de 572 elements.