Resultats de la cerca
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Grup de Muntanya 4 Columnes Jovent
Una porta d’entrada al món de la muntanya per a jovent amb el Centre Excursionista de Catalunya als caps de setmana: vies ferrades, escalada i barrancs. No t’ho perdis!.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Fitxes de matemàtiques P5-1r
Fitxes imprimibles amb exercicis de matemàtiques adaptats per a P5 i 1r de primària, originals i variats: Sudokus, circuits, geometria i jocs de numeració!
Cuadern d'activitats de la Fundació Telefònica
"Este no es un cuaderno de deberes". 3 quaderns per fer activitats d'art i cultura, Ciència i tecnologia i Fotografia. En format digital
Déu meu, però què t'hem fet?
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Déu meu, però què t'hem fet?'.
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Descobriu les viles florides
Els municipis Viles Florides són aquells pobles i ciutats que treballen per a la millora de l’espai urbà i de la qualitat de vida dels seus habitants.
Música en colors
Ofereix una forma alternativa i simplificada d’ensenyar la música i el piano mitjançant activitats amb els objectius basats en la nostra metodologia educativa de lleure
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Mostrant 1-10 de 554 elements.