Resultats de la cerca
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
The Museum of the World by British Museum
Museu virtual creat pel British Museum de Londres on es pot veure en una línia temporal, dividida per continents, els diferents objectes que caracteritzen les èpoques i les cultures.
L’ART PER SOMIAR EL MÓN
Programa formatiu d'acostament a la pedagogia artística contemporània
MAMT Pedagògic Take away
Recursos educatius en línia
Un viatge apassionant
“Un viatge apassionant” joc de pistes per descobrir de Sant Pere de Casserres. Gaudireu d’un lloc d’història, màgia i únic. Gràcies a 10 enigmes fareu un recorregut pel joc, convertits en un monjo.
Chef camp - Colònies d'anglès i cuina a Tamarit
Treu el gran chef que portes dins!
A l'Aula de Música 7 t'acompanyem i gaudim amb tu de les classes de música i els concerts!
Tallers de Música d'Aula de Música 7 per a infants amb TEA i les seves famílies Classes col·lectives Classes individuals Classes pràctiques Audicions
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
Caiac de Garcia a Móra (1h30)
Una ruta curta i facil que guarda un dels tresors de l'Ebre: la Illa de Subarrec. Perfecta per families amb nens petits o amb poc temps i molt per descobrir. Activitat guiada i exclusiva
Activitats de Necessitats Especials Educatives
Espai d’activitats de suport educacional
Mostrant 1-10 de 616 elements.