Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.Campus de Fotografia per a Joves
Curs pràctic on d’una manera lúdico-educativa, els alumnes es familiaritzen amb conceptes fotogràfics com: la cambra fosca, laboratori analògic, il·luminació i els retrats a l’estudi, la composició.15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.Generador d'exercicis de Matemàtiques - egenra
Generador d'operacions matemàtiques amb solucióAtrapant l'aire!
Activitat per a casals d'1 hora de durada.L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).DESCOBRIU LES ABELLES I LA MEL!
Una experiència única que us permetrà descobrir l'apassionant món de les abelles i la mel, a través d'un recorregut per diferents espais on podreu interactuar de manera didàctica.Caiac de Móra a Miravet (2-3h)
Una de les rutes en caiac més boniques del riu Ebre, senzilla i apte per a tothom, però amb el seu punt d'aventura. Sempre sorprenent, aquest tram de l'Ebre ens enamorarà. Activitat guiada i exclusivaVeniu a Molló Parc i passeu un dia inoblidable!
Us proposem passar un dia amb la família i/o amics envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent que segur que agradarà a petits i a grans.Visita i tallers per a famílies o AMPAs
Visita la Granja-Escola Can Pidelaserra amb la teva família o amics. El lloc ideal per organitzar activitats amb grups de pares i fills amb amplies zones per passar el dia. Tallers personalitzats!Mostrant 1-10 de 555 elements.