Resultats de la cerca
VISTA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites per famílies i per grups. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Taller "El proper" pastisseria educativa
Cuina dolça amb ingredients de temporada. Taller d’ingredients ecològics i de proximitat amb receptes adaptades a cada estació.
Curs preparatori i certificat actic nivell Bàsic
Curs semi-presencial intensiu preparatori per a obtenir la titulació de Nivell Bàsic del certificat ACTIC oficial de la Generalitat de Catalunya.
English for Little Children
Joc per aprendre anglès per nens d'infantil i del Cicle Inicial de Primària- Aprenen vocabulari i la pronunciació de forma gamificada.
Conte "Els tres senglars i el gran incendi forestal"
Conte educatiu amb informació clara i senzilla sobre els incendis forestals, destacant les mesures preventives per protegir persones i béns.
15a edició del Festival de Titelles de Barcelona!
44 funcions a càrrec de 12 companyies i en 10 escenaris diferents. Titelles tradicionals, de fil, itinerants, zona de jocs infantils, tallers, foodtrucks...Vine a gaudir amb la familia!
ARBORETUM DE LES BRUIXES I BANDOLERS
L'Arborètum de Bruixes i Bandolers és un espai que s’ha volgut recuperar dotant-lo de personalitat i aprofitar la zona enjardinada amb un gran potencial com a espai interpretatiu i de sensibilització
MÚSICA PER ALS MÉS PETITS
EDUCACIÓ MUSICAL EN LA PRIMERA INFÀNCIA de 0 a 36 mesos Fomentem l’educació musical primerenca en l’entorn familiar i escolar des d’una experiència directa, profunda i feliç.
Mostrant 1-10 de 615 elements.