Resultats de la cerca
Convertiu-vos en apicultors per un dia
Visita apícola on les families descobreixen el món de les abelles, es vesteixen d’apicultors i accedeixen a l’apiari. Inclou visita a l’obrador i tast dels nostres productes.
Clar com l'aigua!
L'activitat a l'aula Clar com l'aigua! pretén introduir, estructurar i/o reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l'aigua i tots els elements que el conformen.
Descobriu les viles florides
Els municipis Viles Florides són aquells pobles i ciutats que treballen per a la millora de l’espai urbà i de la qualitat de vida dels seus habitants.
Boscos de ciutat? L'ecologia del parc
Activitat per a casals d'1 hora de durada. L'activitat 'Boscos de ciutat? L'ecologia del parc' aproxima els alumnes al concepte de serveis ambientals que els parcs forestals duen a terme.
En temps de guerra: les trinxeres del Merengue
Visita al tossal del Merengue (Camarasa), escenari clau de la Guerra Civil, per conèixer la memòria dels combatents, la lleva del biberó i les conseqüències del conflicte sobre la població civil.
Rigoberta i el Windigo (titelles)
Espectacle de titelles sobre consum responsable, medi ambient, canvi climàtic, sostenibilitat, drets humans i drets dels infants.
Taller: Cacem els colors de la natura!
On s’amaguen els colors de la natura? En aquesta activitat, caçarem els colors de la natura per fabricar les nostres propies pintures!
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Excursions en familia Emofamily
Cada mes i durant tot l’any, “La Granja, Ability Training Center” organitza les excursions EMOFAMILY, on l’aprenentatge estarà assegurat per a grans i petits.
Illes Medes amb catamarà de visió submarina
Navega pel parc natural de la costa del Montgri i Illes Medes i observa la flora i fauna a través de les finestres submergides del nostre catamarà.
Mostrant 1-10 de 346 elements.