Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Sigues Tortuga
Espectacle de titelles
REDUEIX L'ESTRÈS A CASA. 1h 15 min
Conferència pràctica i vivencial on us endureu eines per estar més presents, ser més eficients i viure en un ambient saludable, més tranquil i harmoniós.
ESCOLARS - Mar i Muntanya (7 dies – 6 nits)
Estada -7 dies i 6 nits- Els alumnes gaudiran d'uns dies al Pirineu realitzant les activitats més divertides, d'aprenentatge i de cooperació, i uns dies a Port Aventura. La diversió està assegurada!
Les 5 cares del Cinema
Què treballa? . Arts Plàstiques, arts Escèniques, reforça l’expressió escrita i la lectura, Foment de la creativitat
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada.
Casal d'Estiu Artístic al Poblenou
Del 25 de juny al 1 d'agost Tallers de modelatge amb HoneyClay, Lego, dibuix i manualitats, jocs de taula i jocs d’exterior.
La mosqueta, recursos per infants amb necessitats especials
Conjunt d'activitats destinades a nens i nenes amb discapacitats motrius, sensorial, cognitives i emocionals, i en general a tota la població infantil fins a 4 anys.
Joc de pistes
Viu una aventura marina i ajuda a que els animals tinguin un mar sa i bonic tot resolent el nostre joc de pistes.
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge.
Mostrant 1-10 de 640 elements.