Resultats de la cerca
Extraescolar online de programació
Codelearn permet que cada alumne aprengui diferents llenguatges de programació al seu ritme, en funció del seu temps de dedicació i la seva facilitat per aprendre.
Parla.cat Aprén català a internet
Espai virtual d’aprenentatge que posa a l’abast de tothom materials didàctics per aprendre la llengua catalana.
Jocs de Ciències Socials
Activitats educatives interactives d'història, geografia i vida en societat.
Fitxes imprimibles Anglès Primària
Exercicis per a repassar totes les competències d'anglès incloses al currículum de primària. Vocabulari, lèxic, gramàtica.
MÓN SANT BENET: Activitat familiar: La cuina en joc
Participa al concurs on els millors restaurants del món lluiten per aconseguir la preuada “Benet star”
CAMPUS D'ESTIU DE LES ARTS - ERAM Zeta
El Campus d’Estiu ERAM, és un projecte lúdic i educatiu, dirigit als i les joves d’entre 12 i 17 anys que vulguin explorar el seu potencial creatiu de la mà d’un equip docent especialitzat,
Aprèn les hores
Jocs interactius per aprendre les hores del rellotge.
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
Club Bits i Bots - First Lego League
Taller de Robòtica pensat per nois i noies de 10 a 16 anys. Participació a la First Lego League.Déu meu, però què t'hem fet?
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Déu meu, però què t'hem fet?'.
Mostrant 1-10 de 616 elements.