Resultats de la cerca
Portes obertes a la Biblioteca de Catalunya
Cada 23 d'abril, diada de Sant Jordi, la Biblioteca de Catalunya obre les portes
Visita guiada en família "Explora Montblanc"
Tens la possibilitat de conèixer la història, les anècdotes i les tradicions que fan de Montblanc una #VilaAmbCaràcter. Visita recomanada per a nens i nenes d'entre 7 i 12 anys.
DESCOBREIX LA QUADRA
Cada primer diumenge de mes, descobrim La Quadra amb una visita i un taller familiar, per aprendre i conèixer de forma divertida i dinàmica la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos.
Passeig en Telecabina a La Molina
El telecabina és la passejada ideal fins a la zona més alta de l'estació, el refugi Niu de l'Àliga
Planta de compostatge de Torrelles de Llobregat
Visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari
Chrome Music Lab
Eines musicals creades per Google per a desenvolupar destreses musicals de manera lúdica i molt visual.
Les 5 cares del Cinema
Què treballa? . Arts Plàstiques, arts Escèniques, reforça l’expressió escrita i la lectura, Foment de la creativitat
Fotografia Analògica per a Joves
Aquest curs està dissenyat per aprendre i experimentar les tècniques bàsiques de la fotografia analògica.
Campus de Fotografia per a Joves
Curs pràctic on d’una manera lúdico-educativa, els alumnes es familiaritzen amb conceptes fotogràfics com: la cambra fosca, laboratori analògic, il·luminació i els retrats a l’estudi, la composició.
Juguem amb les paraules: palíndroms, cal·ligrames, rimes i poesies, embarbussaments i anagrames
Trobarem palíndroms: paraules o frases en català i castellà que llegides al revés sonen igual. I jugarem amb la Poesia i els cal·ligrames, descobrint creadors com Salvat-Papasseit i Gloria Fuertes
Mostrant 1-10 de 622 elements.