Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Classes virtuals d'Història de la professora Caty González
Exercicis pràctics, explicacions teòriques, exàmens (i fins i tot la seva correcció), recomanacions de pel·lícules, fotografies, tècniques d'estudi i d'altres, per aprendre sobre històriaExtraescolar online de programació
Codelearn permet que cada alumne aprengui diferents llenguatges de programació al seu ritme, en funció del seu temps de dedicació i la seva facilitat per aprendre.CASAL TERAPEUTIC D'ESTIU PER A INFANTS DE 3 A 9 ANYS i COLÒNIES D'ESTIU PER A INFANTS DE 4 A 14 ANYS
Un Casal de 3 setmanes (en horari de 9 a 14h), on realitzem varies sessions de teràpia al dia, contextualitzades en una dinàmica de casal d'estiu o unes colònies d'estiu de 5 dies.Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infànciaPassa una tarda espectacular!
Els romans que feien per divertir-se? Nosaltres anem al cinema, anem a veure el futbol... i ells?FisLab.net - Física.Laboratori per internet
Laboratori Virtual de FísicaUh! Quin cangueli
Imaginat que passa quan la bèstia, la granota, la bruixa, el rellotge de paret, la vaca, lo Marraco, l’esquelet i els seus amics s’ajunten per fer uns festa... és: La Festa del CANGUELI.Veniu a Molló Parc i passeu un dia inoblidable!
Us proposem passar un dia amb la família i/o amics envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent que segur que agradarà a petits i a grans.Activitats imprimibles Usborne
L'editorial Usborne regala a la seva web un descarregable setmanal que forma part d'algun dels seus fantàstics llibres educatius.Mostrant 1-10 de 586 elements.