Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Pirates al Museu!
Activitat teatralitzada entorn a la figura dels pirates al Museu Marítim de Barcelona
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Iniciació a la programació
A través d'activitats i reptes adaptats a les edats dels infants, aprendran a programar amb Python. Començant des de zero i arribant a crear el seu propina videojoc.
La Frida i el senyor Lin
Un itinerari d’exploració compartida sobre el creixement interior. Què implica créixer per dins?
Planta de compostatge de Torrelles de Llobregat
Visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari
Visita al Parc Astronòmic de Pujalt
Fes una visita astronòmica al Parc Astronòmic de Pujalt. Descobriràs els secrets de l'univers i observaràs a través d'uns dels telescopis més grans de Catalunya.
Bany de Bosc a Osona
Una passejada tranquil·la i conscient pel bosc, en el que durem a terme diferents tècniques per tal d'aprofitar els beneficis que el bosc ens aporta, fugint de misticismes.
Joc virtual "Missió Humanitas"
L'objectiu d'aquest joc és apropar el coneixement de la diversitat religiosa present a Catalunya d'una forma lúdica als infants i joves.
Caixa Forum Girona
Microexposicions, cicles de conferències i activitats educatives, a l'abast de tothom.
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
Mostrant 1-10 de 626 elements.