Resultats de la cerca
Les ulleres liles. Repensar el llenguatge audiovisual
Aprenem a identificar els elements que conformen el llenguatge audiovisual des d'una perspectiva de gènere.
MÓN SANT BENET: Planta't a l'hort
Taller a l’Hort d’Aprendre
NATUR-ARTS
Crearem l'obra d'art definitiva! Vols participar-hi?
Petits Copistes: La màgia dels manuscrits medievals
Descobreix els secrets dels llibres medievals amb "Petits Copistes: La màgia dels manuscrits medievals". I al taller fareu un dietari de l'aula, on cada pàgina serà una obra d'art.
Tallers de Percussió Corporal al propi centre
Tallers de Percussió Corporal al propi centre en una sola sessió d'1h per a tot Catalunya! En qualsevol data del curs i en l'horari que us convingui.
Maletes didàctiques per experimentar amb l'Art
Tallers itinerants per investigar i experimentar l’art a partir de l’obra de dones artistes.
Nou Itinerari d'Història per a la selectivitat
Aquesta activitat és un recorregut per les sales del Museu dedicades als segles XIX i XX,
COM TRACTEM ELS ALTRES ANIMALS?
Amb aquest taller els infants s'apropen a la realitat que viuen els altres animals quan són utilitzats com a objectes. Mitjançant una metodologia activo-participativa els infants treballen l'empatia.
Volcà Croscat
Visita guiada al Parc Natural, per conèixer els volcans
EL MEU PASSAPORT I LA MEVA IDENTITAT
Cal reconèixer les diferències culturals per garantir la inclusió i evitar la discriminació a les aules com a base de lluita contra el racisme i la xenofòbia.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.