Reinventar la publicitat. Desmuntem els estereotips sexistes

Ens fixarem en els anuncis que surten a la televisió per a detectar-ne els estereotips i poder proposar una alternativa creativa i lliure sexisme.
Les nines només serveixen per jugar a ser mares? Els cotxes només són per fer curses? Fem una revisió dels estereotips i els continguts sexistes d’alguns discursos publicitaris per construir una proposta alternativa conjunta.

Què treballem
- Prendre consciència dels mecanismes de significació de les imatges per tal de desenvolupar postures crítiques en relació amb els missatges publicitaris.
- Identificar els principis discriminatoris dels anuncis, basats en el sexisme i els estereotips de gènere.
- Respondre creativament a partir del disseny d’un espot publicitari que reverteixi els estereotips sexistes.
Més informació

La informació de contacte només és visible per a usuaris registrats al portal.

Identifica't
Última actualització: 02/09/21
Fitxa tècnica
CM
CS
Tipus d'activitat
Taller participatiu
Àrea de coneixement
Cinema, Educació cívica, en valors i per la pau, Tutoria i convivència
Temàtica
ODS
Entre 1 i 2h
De pagament
L'activitat es realitza en el centre escolar
Idiomes