Reinventar la publicitat. Desmuntem els estereotips sexistes
Ens fixarem en els anuncis que surten a la televisió per a detectar-ne els estereotips i poder proposar una alternativa creativa i lliure sexisme.
Les nines només serveixen per jugar a ser mares? Els cotxes només són per fer curses? Fem una revisió dels estereotips i els continguts sexistes d’alguns discursos publicitaris per construir una proposta alternativa conjunta.
Què treballem
- Prendre consciència dels mecanismes de significació de les imatges per tal de desenvolupar postures crítiques en relació amb els missatges publicitaris.
- Identificar els principis discriminatoris dels anuncis, basats en el sexisme i els estereotips de gènere.
- Respondre creativament a partir del disseny d’un espot publicitari que reverteixi els estereotips sexistes.
Què treballem
- Prendre consciència dels mecanismes de significació de les imatges per tal de desenvolupar postures crítiques en relació amb els missatges publicitaris.
- Identificar els principis discriminatoris dels anuncis, basats en el sexisme i els estereotips de gènere.
- Respondre creativament a partir del disseny d’un espot publicitari que reverteixi els estereotips sexistes.
Última actualització: 02/09/21