Resultats de la cerca
L'ART A LES TEVES MANS: LA CERÀMICA FETA A MÀ
Ens aproximarem al procés tecnològic de la producció de ceràmica en època ibèrica a través de la creació d’una petita peça de fang feta a mà.
MÓN SANT BENET: Experiència Medieval
Visita medieval guiada
MÓN SANT BENET: Setciències a la cuina
Experiències científiques i creativitat a la cuina
VISITA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites escolars per a totes les edats. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.El Sistema Solar: Planetari mecànic
Aprèn algunes curiositats sobre el nostre sistema solar i construeix un planetari giratori en equip.
Castell de Miravet - L'ordre del Temple a Miravet
L’espectacular paisatge, l’Ebre, el Castell Templer… història i llegenda dels frares cavallers del Temple de Salomó en la que fou una de les més riques comandes de la Corona d’Aragó.
IMPERMEABLE - TALLER
Taller de teatre i percussió. Pensat per a final de curs o dies més càlids, ja que es combina l'ús d'instruments de reciclatge amb una remullada final .
Vet aquí l'energia
Experiments per descobrir l'energia i el seu origen
"Fes d'etnògraf" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Descobreix les maneres de viure en el passat recent i en l'àmbit local. Els alumnes es converteixen en investigadors tot treballant en grup per analitzar un objecte i esbrinar la seva utilitat.
Las Golondrinas navegació 60min Port Olímpic amb guia
Recorregut per les dàrsenes del Port de Barcelona i el litoral de la ciutat a bord d’una golondrina.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.