Resultats de la cerca
Els animals d'en Quel
En Quel, el gegant del museu, té una granja plena d’animals i éssers fantàstics, al costat de les adoberies. Mentre treballava, tots els animals se li han escapat i s’han amagat dins les obres.
OUS, OUS, OUS...
Activitat de manipulació de restes orgàniques; per a treballar colors, textures i motricitat fina i acabar amb una gran sorpresa per als infants.La Sureda , un bosc màgic!
Els més menuts descobriran els secrets del bosc de la mà del conte de L’Alzina surera i la Gina. La sortida a l’aire lliure els permetrà experimentar i comprovar per ells mateixos diferents enigmes.
Mediació entre iguals: voleu implementar-la el curs vinent en el vostre centre?
Hola Escoles! Els petits mediadors us ajuden a imlementar el vostre projecte de mediació entre iguals!MÓN SANT BENET: Hi havia una vegada... un monestir!
Itinerari de descoberta del monestir
LA PEDRERA: Visita guiada a l'edifici
Permet conèixer La Pedrera, un dels edificis més representatius de la ciutat de Barcelona i del Modernisme català, seguint l’esperit transgressor amb què va ser creada,
Sortida guiada en caiac a les illes Medes
Combinació perfecta d'esport, mar i aventura! Descobrirem racons del litoral inaccessibles per altres mitjans.
Taller de percussió La Cuina dels Ritmes
Taller de Percussió en el que jugarem amb un munt d'"estriments" de cuina. Sí. ho heu llegit bé, estriments, que no és cap altra cosa que estris de cuina utilitzats com a instruments per a fer ritmes!
Descobreix el museu
Visita guiada per descobrir el MNACTEC i la seva transformació de fàbrica a museu
LA CIUTAT SOSTENIBLE (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat introdueix i dóna valor al concepte de gestió sostenible, tot recreant la complexitat de la gestió d’una ciutat a partir de tres eixos vinculats amb el CIVRM: residus, energia i aigua.Mostrant 1-10 de 1.981 elements.