Resultats de la cerca
Indicis de l’aigua a la ciutat
L’activitat descobreix tot allò que hi ha a sota de les voreres de les nostres ciutats relacionat amb l’aigua.
El cicle de l’aigua
És un taller participatiu on s’explica el cicle natural de l’aigua i la intervenció que hi fem els humans. Es tracten tots els estadis del cicle de l’aigua i com el modifiquem els humans.
Mur Geològic
Visita comentada per descobrir el món de la geologia
Taller de Batucada amb els percussionistes de Txarango
Taller de percussió que treballa la musicalitat a partir dels ritmes de batucada. Apte per a totes les edats i tots els nivells sense necessitat de tenir coneixement previ.
Teatralizar històries no sexistes: recursos expressius per a educar en perspectiva de gènere
El curs vol proporcionar eines d'arts escèniques per a educar la infància i l'adolescència en perspectiva de gènere, utilitzant el teatre, l'expressió corporal i l'escriptura.
Joc de Rol Manresa, any 1375
Joc de Rol basat en el funcionament dels gremis d'artesans a l'època medieval.
Micràrium.
Passió pel que és diminut
FESTA EN BLAU
L'espectacle és de ball i animació i portem elements plàstics per a que el públic participi activament."Fes d'etnògraf" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Descobreix les maneres de viure en el passat recent i en l'àmbit local. Els alumnes es converteixen en investigadors tot treballant en grup per analitzar un objecte i esbrinar la seva utilitat.
Olimpíada Matemàtica (Fase Catalana)
Concurs internacional que se celebra anualment, on es competeix resolent problemes d'alta dificultat però en els que només s'utilitzen tècniques de nivell de batxillerat.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.