Resultats de la cerca
Vestigis del passat
Us proposem una recerca a partir de les rèpliques d’objectes del paleolític, el neolític i l’època romana
El meu cos és un món. Ampliar els imaginaris afectius i sexuals
Un taller per reflexionar sobre la llibertat i la diversitat afectiva i sexual.
Els músics de Bremen
Les cançons o format titelles. Molt propers al alumnes a qui va adreçat.
Els residus elèctrics i electrònics
L’objectiu del taller és que l’alumnat prengui consciència de l’impacte ambiental i social de l’ús de dispositius mòbils i portàtils, fomentant una reflexió crítica sobre el nostre model de consum tec
TITELLES: LA CASTANYERA CLOC, CLOC, CLOC
Les nostres histories són pròpies o adaptacions de contes populars, sempre essent molt conscients de quin és el nostre públic, els nens. Als nostres espectacles aconseguim la implicació màxima del púb
CONTES QUE SONEN
Espectacle que combina contes tradicionals amb cantarelles, ambientats amb elements plàstics i personatges reals, amb la música en directeMobilitat segura a primària - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes per treballar hàbits i valors (convivència, tolerància, solidaritat, respecte i responsabilitat) relacionats amb la mobilitat segura.
Nadal Elèctric - Taller de decoracions tecnològiques
Construirem decoracions lluminoses que amaguen un petit circuit elèctric, i aprendrem els conceptes bàsics de com es transmet el corrent elèctric.
La setmana dels 7 dissabtes
Obra de teatre musical escolar per a infants des de I5 fns a 3r de primària. És una obra educativa, lúdica i interactiva, el que fa que els infants si puguin sentir partíceps des del primer moment.
La sostenibilitat en relació al Dret a l'alimentació
Formació sobre la sostenibilitat vinculada al Dret a l'alimentació.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.