Resultats de la cerca
ALFABETITZACIÓ PUBLICITÀRIA
- Jornada educativa sobre publicitat - 3/4 hores de durada - Dirigida a majors de 18 anys - 6/12 persones màxim
Molt més que paraules. Expressió corporal al cinema mut
Descobrirem el cinema mut i explorarem les nostres emocions a través de l'expressió corporal.
L'equilibri químic als oceans
Taller a la UAB que pretén que l'alumnat entengui què és l'equilibri químic com podem modificar-lo en el context de l'acidificació dels oceans.EDUCACIÓ EN DRETS D’INFÀNCIA D’UNICEF–RECONEIXEMENT DE CENTRES REFERENTS EN EDUCACIÓ EN DDII
Coneixement dels drets dels infants per apreciar-ne el valor com a element vehicular per desenvolupar-los en l'organització dels centres i ampliar-los al conjunt de la comunitat educativaEL MEU PASSAPORT I LA MEVA IDENTITAT
Cal reconèixer les diferències culturals per garantir la inclusió i evitar la discriminació a les aules com a base de lluita contra el racisme i la xenofòbia.
EL PORT COMERCIAL
A bord del llagut Far de Formentera, l'alumnat coneixerà una ciutat dins d'una altra ciutat: el Port de Barcelona, i també els vaixells, les mercaderies i els oficis que s'hi desenvolupen.
EMOCIONART
Taller vivencial per a infantil que treballa el reconeixement i l’expressió de les emocions a través del cos, el joc i la música, promovent empatia, autoestima i comunicació emocional saludable.
Reduir i Reutilitzar, què fer abans de Reciclar
Reciclar és la R més coneguda, però Reduir i Reutilitzar són clau per minimitzar residus. En aquesta activitat, descobrirem com aplicar aquestes dues R per a un impacte ambiental més gran.
Taller: El pa, de l’obrador a la taula
Al final del taller cada alumne dóna forma a un pa que es cou en un forn i que es pot emportar a casa per degustar-lo amb la família.
De Nord a Sud
Taller participatiu de conscienciació mediambiental i orientació espacial sobre el territori. Recorregut d'orientació dins la finca de Mas de Colom.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.