Resultats de la cerca
Scratch, programació. Minijoc Recol·lectar
Amb l'eina Scratch crearem un mini joc en el que un personatge respon a les ordres del teclat.VIU LES FESTES MAJORS: QUIN ÉS EL TEU BALL POPULAR?
Amb amb aquesta visita i a través d'un dinàmic joc de pistes coneixerem la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos i acabarem amb un taller de creació d'antifaços de Festa Major.
Educació per la Justícia Global, metodologia per a la transformació a les escoles vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'EpJG vinculat al dret a l'alimentació.
Titella electrònica
Fem servir materials reciclats i la placa micro:Bit per crear una titella electrònica.
EL MEU COS: la cantata més esbojarrada de Cicle Inicial i Mitjà!
Protagonitzeu un gran concert cantant, ballant i fent percussió corporal amb l’Orquestra Infantil de Barcelona!
Neuroboros
Neuroboros en un projecte de tres mesos de durada per fomentar els hàbits saludables en joves de 3r d'ESO a través d'una web-app i d'un programa de classes sobre el cervell i el comportament humà
Visita: entrar en un graner medieval a l’Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l’Esquerda
Visita a l'Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l'Esquerda, un laboratori a l'aire lliure que ens aproparà a l’agricultura i els sistemes d’emmagatzematge en època medieval.
Descobrim la sexualitat
En aquest taller abordarem el coneixement del cos i la sexualitat sense tabús i des d’una perspectiva feminista. Ho farem a través de dinàmiques participatives que generin debat entre els i les partic
AUSO. UNA DE ROMANS
Ens submergirem en el món romà utilitzant el llenguatge audiovisual.
Olimpíada de Biologia de Catalunya
Concurs per incentivar l’interès dels estudiants de Batxillerat en l’estudi de la Biologia i reconèixer públicament el seu esforç.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.