Resultats de la cerca
El tresor d'en Serrallonga
El recorregut ofereix una visió de l’evolució de Catalunya al llarg de l’edat moderna tot centrant-se, principalment, en aspectes socials i de vida quotidiana
Viu l'electricitat I
Experiments amb molta espurna
El planetari mariner: estels sobre el mar (ESO)
Quines són les fases de la lluna? Què són les constel·lacions? Com s’ho feia la gents de mar per navegar sense la costa a la vista? Quins astres serveixen als navegants per orientar-se?
PAUL AND THE FLOWERS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’hi establirà una especial relació.
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Els colors de la llum
La proposta d’aquest taller es descobrir les característiques i propietats que té la llum, a partir de petites activitats.Premis ADR a les millors propostes de mediació i resolució de conflictes
El Departament de Justícia ha obert la convocatòria dels Premis ADR Justícia 2021 a les millors iniciatives en mediació i resolució extrajudicial de conflictes.
Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.L' Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment
Tallers STEAM a l'aula
Tallers STEAM vinculats a la programació, a la robòtica, a l'electrònica i a l'art digital.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.