Resultats de la cerca
Planetes i estrelles (Girona)
Dies, nits, estacions i constel·lacions
CONTES AMAZICS DEL MAGRIB: "FÀTIMA, LA FILLA DEL CARBONER"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
Una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Educació per a l'interculturalitat, la diversitat, la pau.
Sapiens: el llarg camí de l'hominització
Visita comentada per comprendre la nostra evolució
TALLER DE TEATRE I EXPRESSIÓ CORPORAL
Us proposem un taller des del qual els infants descobriran eines expressives per escenificar i tractar qualsevol tema en el que estigueu treballant (bulling, sostenibilitat, poema de st jordí...)
L'escriptura medieval
Apropament al mòn medieval a través de l'escriptura, activitat pròpia dels monjos. L'alumnat reproduirà textos medievals usant els materials propis de l'època.Què diuen els ocells?
Els més petits aprendran a observar l’entorn natural de casa nostra per conèixer els ocells que ens envolten, i s’imaginaran de què parlen els ocells avui, tal com va fer Verdaguer en el seu moment.
Missió Setciències
Missió Setciències té per objectiu despertar l'interès dels infants envers l'astronomia i l'apassionant món de les ciències mitjançant el clown, la màgia i els titelles.
POSTDATA MACBA. Correspondències d’artista a l’escola
POSTDATA és un projecte d’art a les escoles que aposta per afavorir una experiència singular amb l’art fora del museu, introduir l’art contemporani a l’aula sense domesticar-lo.
TALLER DE NUMISMÀTICA: RESTAURACIÓ D'UNA MONEDA AUTÈNTICA DEL SEGLE XIX
Introducció al món de la numismàtica i a les diferents tècniques de restauració utilitzades pels arqueòlegs a les monedes, i diferents objectetes metàlics per a la seva classificació i preservació.
DIA DE BRUIXES
Les dones de bosc, les dones sàvies, les bruixes i la naturalesa
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.