Resultats de la cerca
Anem a buscar el tresor d'en Serrallonga
Els boscos de les Guilleries alberguen un gran tresor
MÓN SANT BENET: Roda el món i torna al Born
Taller de cuina històrica
PICCOLO CIRC DE FIL: titelles, teatre i dansa
Obra de titelles, teatre visual i dansa sense text que mostra com la cosa mes difícil no és caure se de una corda fluixa si no trobar la força de tornar a pujar en aquesta.
La cigala i la formiga
Treball del pas del temps, estacions. Reflexió sobre les dues maneres de fer, treball i mandra.ApS: Missió H2O
L'aigua del planeta és finita o infinita? Quins impactes ambientals estem patint les persones i altres éssers vius a causa de l'escassetat d'aigua potable? El període d'inscripció obre el 3 de juny.
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de les bruixes
Sabeu qui eren i què feien les bruixes de Viladrau? Passejarem pels mateixos boscos on aquestes dones sàvies i expertes en remeis naturals anaven a buscar els seus ingredients. Us hi atreviu?Les abelles a l'escola. Dolces Xerrades a les Escoles
Les visites als centres educatius són xerrades interactives on els més petits aprendran com treballen els abellaires i les abelles.
Taller de percussió La Cuina dels Ritmes
Taller de Percussió en el que jugarem amb un munt d'"estriments" de cuina. Sí. ho heu llegit bé, estriments, que no és cap altra cosa que estris de cuina utilitzats com a instruments per a fer ritmes!
M'agrada tal com soc II
Tallers de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Sortides a la natura al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac
En aquesta sortida d'un dia realitzarem un itinerari adaptat a les característiques de cada grup. Coneixerem un paratge singular; amb muntanyes i cingles de conglomerat roig, alzinars, coves i balmes.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.